ساعت سانسور سرگرمی کارتون سرگرمی بیا تو بخندیم

ساعت: سانسور سرگرمی کارتون سرگرمی بیا تو بخندیم کارتون منتخب روز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی به من توصیه به سکوت کردند/ اشتباه می کنند که دولت را ناکارآمد جلوه می دهند ، جهانگیری

    معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه کسانی که در فضای منفی می دمند، به کشور خدمت نمی‌کنند، گفت‌: استیضاح و پرسش حق مجلس هست، ولی عالی ترین دستاورد کشور را عده

    به من توصیه به سکوت کردند/ اشتباه می کنند که دولت را ناکارآمد جلوه می دهند ، جهانگیری

    جهانگیری: به من توصیه به سکوت کردند/اشتباه می کنند که دولت را ناکارآمد جلوه می دهند

    عبارات مهم : سیاسی

    معاون اول مدیر جمهور با اشاره به اینکه کسانی که در فضای منفی می دمند، به کشور خدمت نمی کنند، گفت : استیضاح و پرسش حق مجلس هست، ولی عالی ترین دستاورد کشور را عده ای به عنوان منفی ترین عنوان جلوه می دهند.

    به گزارش ایسنا، معاون اول مدیر جمهور صبحگاه امروز در همایش استانداران، مدیران کل سیاسی و فرمانداران کل کشور با اشاره به اینکه از سال 87 تا 92 میانگین ایجاد شغل 70 هزار نفر بود، اظهار کرد: پنج سال گذشته به طور میانگین 480 هزار شغل درست شده است است که می گویند این خیلی بد هست. در آن دوره که تورم 35 درصد بود می گویند دوره خیلی خوبی بود، ولی اکنون که تورم زیر 10 درصد می گویند خیلی بد است.

    وی در ادامه افزود: هنگامی که رشد اقتصادی منفی هفت درصد بود می گفتند دوره خوبی بود الان که رشد اقتصادی به شش درصد رسیده است می گویند رکود است . برادر عزیز می دانید رکود یعنی چه؟ یکبار رکود را جهت مردم تعریف کنید.

    به من توصیه به سکوت کردند/ اشتباه می کنند که دولت را ناکارآمد جلوه می دهند ، جهانگیری

    جهانگیری ادامه داد: اگر گفته شود این کارها به وسیله دولت انجام شده است هست، ولی به کارها بیشتری نیاز است ما این را قبول داریم و درست است ما بیش از 800 هزار شغل ایجاد کرده ایم، ولی هنوز افراد بدون کار زیاد داریم کارهای بزرگی انجام شده است که نباید آنها کوچک جلوه داد. اشتباه می کنند که دولت را ناکارآمد جلوه می دهند و به آمریکا که می خواهد بگوید نظام ناکارامد است هم صحبت می شوند. شاخص های کارها دولت که مشخص است .

    معاون اول با بیان اینکه من راجع به دوره بد کشور خیلی صحبت کرده ام، بیان کرد: از مقطعی به من توصیه به سکوت کردند و من هم گفتم چشم، ولی الان سر تا ذیل حکومت را به بحث گرفته و می گویند انتخابات زودهنگام و بدون مهندسی برگزار شود. هنگامی که نگذاشتید کارها او گفته شود الان باید به این حرف ها جواب بدهید البته اگر مورد نیاز باشد من موتور را مجدد روشن می کنم.

    معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه کسانی که در فضای منفی می دمند، به کشور خدمت نمی‌کنند، گفت‌: استیضاح و پرسش حق مجلس هست، ولی عالی ترین دستاورد کشور را عده

    جهانگیری در ادامه با اشاره به اینکه فرمانداران بالاترین مقام اداری و نماینده دولت در سطح شهرستان ها هستند، اظهار کرد: فرماندار باید راجع همه پرسشها اداره شهر خود اندیشه داشته باشد و بداند باید چگونه اقدام کند فرماندار می تواند حس دولت داری را در مردم تقویت کند، لیکن حس دولت داری زمینه ساز حل بسیاری از پرسشها کشور است.

    وی تاکید کرد نخستین وظیفه فرماندار این است که آشنایی دقیقی از حوزه مسئولیت خود، وقت ها، تهدیدات چالش ها یا ابر چالش ها داشته باشد و جهت آنها هم راه حل داشته باشد. فرماندار باید یک اطلس از پرسشها و آسیب های حوزه خود ترسیم کرده و نقشه راهی جهت حل پرسشها داشته باشد و جهت شهرستان خود یک افق ترسیم کند. که این افق مبتنی بر برنامه هایی است که مدیر جمهور آن را در وقت انتخابات اعلام کرده است برنامه های توسعه هم می تواند افق دیگری باشد.

    معاون اول مدیر جمهور با بیان اینکه یکی از مهمترین تهدیداتی که متوجه مسئولان اجرایی و فرمانداران هست، روزمرگی و حبس شدن در پرسشها لحظه ای هست، خاطر نشان کرد: این روزمرگی باعث می شود وقت مشورت با نخبگان و تفکر راجع به پرسشها آینده را نداشته باشیم و از پرسشها مهم کشور غافل شویم و یکباره ببینیم که آب یا هوا یک مسئله مهم در کشور شده است است.

    به من توصیه به سکوت کردند/ اشتباه می کنند که دولت را ناکارآمد جلوه می دهند ، جهانگیری

    وی در ادامه با اشاره به اینکه اکنون وقت کار است و باید با کار زیاد امید مردم را اوج ببریم، تصریح کرد: پرسشها اقتصادی اجتماعی فرهنگی و سیاسی ما تحت تاثیر پرسشها پرشتاب و سریع و تحولات جهانی و منطقه ای هست، بنابراین باید جهت پرسشها راه حل نو داشته باشیم ما یا باید فکر خود را نو کنیم یا افرادی در کنار خود داشته باشیم که به ما فکر و ایده نو بدهند جامعه هم به سمت تنوع می رود و هم تفاوت. این تنوع هم می تواند تهدیدی باشد و هم می تواند فرصتی جهت گفت وگو باشد و ما باید از این تنوع جهت گفت وگو با مردم استفاده کنیم. از نقد و اعتراض مردم هم نباید دلواپس باشیم.

    جهانگیری ادامه داد: اتفاقات دی ماه 96 هم خسارات و هم منافعی داشت همه شخصیت های سیاسی حتی از کسانی که انتظار نمی رفت بیان کردند که اعتراض حق مردم است البته در بعضی اعتراضات حرفهای بی ربطی زده شد که جهت ما قبل قبول نبود، ولی همه به این نتیجه رسیدند که باید صحبت مردم را شنید. آنچه ما را بایدنگران می کند نفرت، خشم و کینه مردم نسبت به مسئولان و نظام هست، بنابراین نباید اجازه دهیم اعتراض مردم به نفرت و خشم تبدیل شود . هنر ما باید این باشد که به اعتراض مردم پاسخ دهیم. من به دبیرخانه دولت هم ماموریت دادم که کار قانونمندی جهت پاسخگویی دولت به اعتراضات قانونی مردم انجام شود و دولت مکلف باشد پاسخ اعتراضات را بدهد.

    معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه کسانی که در فضای منفی می دمند، به کشور خدمت نمی‌کنند، گفت‌: استیضاح و پرسش حق مجلس هست، ولی عالی ترین دستاورد کشور را عده

    وی همچنین گفت: ما باید با جامعه مدنی احزاب و جریان های سیاسی قانونی و آشنا شده است گفت وگو کنیم راه حل پرسشها اقتصادی و اجتماعی ما صرفا راهکاری تکنیکی و فنی نیست، راهکار مهم ما سیاسی است اگر می خواهیم همه پرسشها کشور را حل کنیم باید دنبال راهکار سیاسی باشیم، یعنی همه با هم باشند و در یک راستا قرار بگیرند. به عنوان نمونه زیاد کردن قیمت حامل های انرژی فقط با تصمیم و جلسه گذاشتن اجرایی نمی شود، بلکه همه قوا، دستگاه ها و در راس همه رهبری و مردم باید با گفت وگو به این نتیجه برسند که جهت حل مسئله کشور باید به عنوان نمونه این تصمیم را گرفت که خوشبختانه وزرات کشور وارد بحث و گفت وگو شده است و جای گفت وگوهای سیاسی هم در وزارت کشور هست، استانداران و فرمانداران نیز باید با نخبگان و احزاب وارد گفت وگو شوند.

    جهانگیری با اشاره به اینکه مردم در انتخابات اخیر به روش خاصی رای داده اند، تصریح کرد: نباید عده ای کاری کنند که مردم چنین احساسی به دست آورند که نمی توانند مطالبات خود را از طریق انتخابات پیگیری کنند، این ظلم به نظام هست. دولت هم نمی تواند به عهد خود با مردم خیانت کند. دولت، استانداران و فرمانداران باید نمایندگان خواست ملت باشند. دولت باید بداند از رای مردم برخواسته است و آنچه اکثریت می خواهند، را باید اجرا کند. اکثریت مردم هم دنبال اصلاح و اصلاح اوضاع کشور هستند. دولت باید ارتباطش را با مردم نیرومند تر کرده و پاسخگوی جامعه منتقد و مطالبه گر هم باشد. مردم هم باید احساس کنند که دولت مدافع اساسی حقوق آنهاست. ما باید کاری کنیم که مردم به حقوق خود آشنا شوند و حس دولتداری پیدا کنند لیکن این حس پیش نیاز هر اقدام توسعه ای و اگر تضعیف شد، بحران و خود رایی مخل هر اقدام اجرایی می شود.

    به من توصیه به سکوت کردند/ اشتباه می کنند که دولت را ناکارآمد جلوه می دهند ، جهانگیری

    معاون اول رییس جمهور ادامه داد: فرمانداران باید قانونگرا بوده، تضعیف ایجاد نکنند و از فساد دور بوده و مردمدار باشند. چند ماهی جلسات ستاد مبارزه با فساد به دلایلی تشکیل نشد، ولی از اوایل سال آینده فعال می شود. من این شیوه که عده ای فکر می کنند همه مدیران حقوق نجوم بگیر هستند و آنها را زیر پرسش می برند قبول ندارم و اینکه بگوییم همه خوب هستند را قبول ندارم. فساد در کشور زیاد است و فساد سیستمی وجود دارد. بعضی از کسانی هم که آلوده هستند تلاش می کنند با علامت هایی ناصحیح ما را منحرف کنند ولی من تاکنون فریب این علامت های انحرافی را نخوردم. من اعتقاد دارم در حوزه پیشگیری از فساد باید خیلی کار انجام دهیم و بازرسی های بیشتری باید داشته باشیم حتی از مردم اطلاعات بگیریم که در آیا در ادارات از آنها رشوه می خواهند؟

    جهانگیری همچنین گفت: استانداران و فرمانداران در هفته، روزی را جهت گفت وگو با مردم در نظر بگیرند. من این عنوان را بخشنامه کردم و با برگزاری این جلسات، شما به مردم می گویید که آنها می توانند به مسئولان دسترسی داشته باشند و اگر کسی به آنها اجحاف کرده است می توانند آن مساله را طرح کنند.

    وی با اشاره به تعداد کم بانوان حاضر در جلسه، گفت: در چند استان این عنوان را در شورای اداری دیدم و مطرح کردم آیا تعداد زن ها کم هست. نیمی از جامعه ما زن ها هستند که تحصیلکرده و توانمند بوده و شاید کارها را از مردم بهتر انجام می دهند. من خواهش می کنم حتما از ظرفیت و توانایی زنان استفاده بیشتری شود و این عنوان را باید جدی گرفت. البته کشور بعضی محدودیت ها دارد و آن محدودیت ها را نیز باید مدنظر قرار داد.

    جهانگیری همچنین گفت: فرمانداران در همه دستگاه های کشوری در شهرستان ها نظارت دارند و این نظارت باید نیرومند انجام شود تا همه دستگاه ها کار کنند. ما به مدیران با انگیزه و فعال نیازمندیم و اگر مدیری انگیزه کار ندارد حتما باید او را عوض کردن داد.

    معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه کشور در سال 96 دستاوردهای مهمی به دست آورد، گفت: ترامپ دنبال از بین بردن برجام بود، ولی تاکنون موفق نشده است با این حال آنها ظلم بزرگی در رابطه با برجام انجام می دهند. روح حاکم بر برجام جهت ما مهم است که آنها تلاش کرده اند فضای کار با کشور عزیزمان ایران را مسموم کنند. البته ما بیش از 50 میلیارد دلار موافقتنامه با دنیا به دست آورده ایم که بیش از 30 میلیارد دلار آن به مرحله امضای قرارداد رسیده است و جهت بیش از 12 میلیارد دلار پروژه و ال سی تعریف شده است هست. ما با کشورهای آسیایی و اروپایی از جمله هند، چین و روسیه در همه ابعاد روابط خود را توسعه می دهیم و بعضی کشورهای اروپایی مثل ایتالیا هم به ما پیشنهاد ایجاد خط اعتباری کردند. البته پرسشها منطقه دلواپس کننده است و اوضاع بدی در بعضی کشورها حاکم بوده که باید با راهکار سیاسی و گفت وگو بتوانیم این پرسشها را حل کنیم.

    وی ادامه داد: ما باید در سال آینده تلاش جدی تری کنیم. موتور تحرک دولت در جامعه استانداران و فرمانداران هستند و شما می توانید در جامعه تحرک ایجاد کنید. باید تحول جدی در شهرستان هایی که عقب مانده تر و محروم تر هستند، انجام شود. مردم باید احساس کنند که تحرک جدی در کشور ایجاد شده است هست. اکنون 12 هزار میلیارد تومان جهت اشتغال روستایی در نظر گرفته شده است است و شما باید دقت کنید که این سرمایه منجر به ایجاد شغل شود و افراد نیز وام نگیرند و آن را جای دیگری هزینه کنند و باید سیستم نظارتی نیرومند در این زمینه انجام شود. هر شهرستانی هم که بهتر کار می کند باید اعتبار بیشتری دریافت کند. به مردم هم بگویید کدام مسئولان جهت آنها کمتر کار می کنند. این سرمایه وقت خوبی جهت ایجاد اشتغال در روستاهاست.

    جهانگیری در بخش نهایی صحبت های خود با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروز، گفت: هنر ما باید این باشد که تلفات بزرگراه ای را به حداقل برسانیم. فرمانداران همچنین باید شهرستان های خود را جهت مسافران نوروزی تجهیز کنند. باید از این وقت باید جهت نشاط و خوش حالی در کشور ایجاد کنیم. کالاهای اساسی مردم نیز جهت نوروز تامین شده است است که باید نظارتی بر قیمت این کالاها انجام شود.

    واژه های کلیدی: سیاسی | جهانگیری | فرمانداران | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار