ساعت سانسور سرگرمی کارتون سرگرمی بیا تو بخندیم

ساعت: سانسور سرگرمی کارتون سرگرمی بیا تو بخندیم کارتون منتخب روز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار بین الملل این پسر فرزند دیوانه مانند یک راننده مست شده است ، سلطنت بن سلمان پیش از آغا

    میدل ایست آی نوشت: آخرین تراوشات ذهنی خاشقجی هنگامی که به وسیله دو نفر از کنسولگری عربستان در استانبول خارج می شد و دیگر دریافته بود که در تله افتاده، چه بودند؟

    این پسر فرزند دیوانه مانند یک راننده مست شده است ، سلطنت بن سلمان پیش از آغا

    طوفان خاشقجی وزیدن گرفته / سلطنت بن سلمان پیش از آغاز، به آخر دوره خود رسید / این پسر فرزند دیوانه مانند یک راننده مست شده

    عبارات مهم : ترکیه

    میدل ایست آی نوشت: آخرین تراوشات ذهنی خاشقجی هنگامی که به وسیله دو نفر از کنسولگری عربستان در استانبول خارج می شد و دیگر دریافته بود که در تله افتاده، چه بودند؟ خاشقجی فردی تازه وارد نبود و به خوبی از نحوه عملکرد سفارتخانه ها و کنسولگری های عربستان سعودی آگاه بود. او خودش در دو سفارتخانه یعنی واشنگتن و لندن کار کرده بود. او هیولا را به خوبی می شناخت، نحوه فکرش و رنگ و بویش را می شناخت.

    به گزارش گزینش ، در ادامه این مطلب آمده است: همچنین او می پنداشت که قواعد را نیز می شناخت. او پیش تر جهت ترکی الفیصل یکی از مقامات اطلاعاتی عربستان کار کرده بود. قواعد بازی وحشیانه ولی منطقی بودند. خطوط قرمز روشنی وجود داشت. اگر آنها را می شناختید، می توانستید ریسکی را که پذیرفته اید ارزیابی کنید.

    ثانیه های آخر

    این پسر فرزند دیوانه مانند یک راننده مست شده است ، سلطنت بن سلمان پیش از آغا

    خاشقجی به تازگی یک آپارتمان در استانبول خریده بود. قرار بود روز بعد ازدواج کند. این زوج هنوز منتظر تحویل لوازم منزل بودند. ممکن است او فکر کرده باشد که بدترین کاری که می شد آنها با او بکنند بازداشت و بازجویی از وی بود. ولی آیا او جهت اخذ یک برگه، حاضر بود ریسک آدم ربایی چه برسد به قتل را بپذیرد؟ او به یکی از دوستانش گفته بود به این علت از عربستان خارج شد که نمی توانست احتمال زندانی شدن را تحمل کند. به همین علت افشاگری را وظیفه اخلاقی خود می دانست آیا که هزاران نفر دیگر نمی توانستند مانند او آزاد باشند.

    در آخرین ثانیه های زندگی اش باید درک کرده باشد که هیچ یک از آنها دیگر اهمیتی ندارد. اگر قتل خاشقجی را عملی غیرعقلانی بدانیم، یک مرد کاملا مجنون باید دستور آن را صادر کرده باشد. مردی که برایش منطق، قواعد و خطوط قرمز اهمیتی ندارد. مردی که مصونیت کامل دارد و هیچ کس از اعمالش در امان نیست.

    میدل ایست آی نوشت: آخرین تراوشات ذهنی خاشقجی هنگامی که به وسیله دو نفر از کنسولگری عربستان در استانبول خارج می شد و دیگر دریافته بود که در تله افتاده، چه بودند؟

    زمین لرزه در ویرجینیا

    طوفانی که پرده برداری از قتل خاشقجی به راه انداخته در ۴۸ ساعت گذشته مسیر خود را عوض کرده و دیگر مساله ای دوجانبه میان دو کشور خاورمیانه با سابقه تاریکی از نحوه برخورد با خبرنگاران یعنی ترکیه و عربستان نیست. با ادامه درز اطلاعات راجع به این قتل مانند هویت مردانی که با جت شخصی به استانبول آمدند، اره استخوانبری که استفاده شد، خبر بیرون بردن او از کنسولگری و اکنون نوارهای صوتی حاکی از بازجویی و شکنجه خاشقجی، این مساله اکنون تبدیل به بحرانی جهت کاخ سفید نیز شده است است.

    ابعاد این بحران در حال حاضر اشکار شده است هست. این قتل اقدامی وحشیانه است که داعش حتما به آن افتخار می کند. یک انسان بی گناه و آشنا شده است دستگیر، بازجویی، شکنجه و مانند یک حیوان قربانی شد. ولی این کار به وسیله عده ای متعصب مذهبی انجام نشد. دستور این جنایت به وسیله بزرگترین متحد عرب آمریکا و با استفاده از امکانات دولتی در مکانی دیپلماتیک صادر شد.

    عربستان سعودی همچنان از پذیرفتن مسئولیت این جنایت خودداری می کند. مقامات سعودی دخالت در قتل وی را نمی پذیرند و مدعی اند او بلافاصله سفارت را ترک کرده هست. ولی آنها مدرکی ارائه نمی کنند و می گویند دوربین های سفارت در آن وقت خاموش بوده اند. طوفان جمال از ویرجینیا به کاخ سفید رسیده هست. ترامپ اخیرا گفت که این اتفاق در ترکیه رخ داده و خاشقجی حتی شهروند آمریکا نبوده هست. ولی خاشقجی تنها مسافری از عربستان نبود و در وقت قتلش مقیم ویرجینیا قلمداد می شد.

    این پسر فرزند دیوانه مانند یک راننده مست شده است ، سلطنت بن سلمان پیش از آغا

    شایعات می گویند که ۱۵ نفر از محافظان ولیعهد بن سلمان جهت این ماموریت گزینش شدند همان مردی که ترامپ راجع به او به دوستانش گفته بود، آدم خودمان را اوج آوردیم. همچنین گفته شد کوشنر داماد ترامپ در جلسه ای با بن سلمان نام افراد غیروفادار به او را اعلام کرده بود. خبری که به وسیله سخنگوی کوشنر تکذیب شد. حمایت مستمر و بی شائبه ترامپ از بن سلمان اکنون موجب دردسر شده است است به خصوص با مطالبی که روزنامه های آمریکایی علیه بن سلمان می نویسند.

    همه این ها در یک شب به فوران رسید. رسانه های آمریکایی به شدت از بن سلمان خشمگین هستند و خواهان آخر حمایت غرب از او شده است اند. آنها می گویند او یک اصلاح طلب نیست بلکه پسربچه دیوانه ای مانند یک راننده مست است که قدرت پول های نفتی را به دست گرفته.

    میدل ایست آی نوشت: آخرین تراوشات ذهنی خاشقجی هنگامی که به وسیله دو نفر از کنسولگری عربستان در استانبول خارج می شد و دیگر دریافته بود که در تله افتاده، چه بودند؟

    شیوع بیماری مسری در ریاض؟

    بسیاری باشتاب در حال خروج از اجلاس معرفی طرح سرمایه گذاری آتیه عربستان هستند که قرار است این ماه در ریاض برگزار شود گویی که در ریاض یک مرض مهلک شیوع یافته هست. این لیست مشمول بر ریچارد برانسون، اوبر، سی ان ان، نیویورک تایمز، دارا خسروشاهی و بسیاری دیگر می شود. حتی فایننشال تایمز هم این کار را کرده است.

    این پسر فرزند دیوانه مانند یک راننده مست شده است ، سلطنت بن سلمان پیش از آغا

    در کنگره نیز اوضاع خراب شده است هست. طرحی با حمایت هر دو حزب جهت اعمال تحریم علیه بن سلمان در راه است که متکی بر همان قانونی است که تحریم هایی را متوجه روس ها کرده هست. سناتور آشنا شده است جمهوریخواه پاول رند، خواهان قطع حمایت فنی و مالی از ارتش عربستان شده است تا زمانی که خاشقجی زنده و سالم برگردد! سناتور لیندزی گراهام جمهوریخواه نیز اعتقاد است اگر ولیعهد سعودی در این قتل دست داشته باشد، دیگر شایستگی حکومت را نخواهد داشت.

    لابی سعودی اماراتی نیز که مقدمات ورود بن سلمان به عرصه جهانی را فراهم آورد در حال تصویر العمل نشان دادن هست. هاربر گروپ نیز که از سال ۲۰۱۷ به سعودی مشاوره می دهد، قرارداد ۸۰۰۰۰ دلاری اش را فسخ کرده است.

    یک داستان پوششی ساده

    در ترکیه اردوغان در انتظار پذیرایی از خالد فیصل، حاکم مکه و مشاور بن سلمان بود. همچنین باید توجه داشت که او برادر بزرگتر ترکی الفیصل، رییس سابق خاشقجی هم هست. در حال حاضر عملیاتی در حال اجراست تا شاه سلمان از هر گونه ارتباطی با این قتل مصون نگه داشته شود. تشکیل کمیته یکسان تحقیق میان ترکیه و کشوری که خود مسئول این جنایت هست، یک داستان پوششی راحت هست. ترکیه با به اشتراک گذاشتن مدارک صوتی و تصویری از آخرین لحظات عمر خاشقجی با همپیمانان غربی، نتیجه کار را از ابتدا معلوم کرده هست. تنها نگرانی سعودی ها این است که چگونه شازده پسر خود را مصون نگه دارند.

    مردی که موجب ارتقای بن سلمان و اطمینان آمریکا به او شد، ترامپ هست. و این ترامپ است که به او اجازه داده با مصونیت کامل عمل کند. در ذهن او اکنون این پرسش شکل گرفته که اگر این جوان ۳۳ ساله تنها بعد از ۱۶ ماه قدرت گرفتن به عنوان ولیعهد دست به چنین جنایتی می زند، به عنوان پادشاه کشوری که آمریکا منافع خود و ارتشش در خاورمیانه را به آن گره زده است چه جنایات هولناک دیگری می تواند ترتیب دهد.

    سه اتفاق باید رخ دهد تا بن سلمان بتواند پادشاه عربستان شود. نخستین و بااهمیت ترین آن رضایت کاخ سفید هست. دوم حمایت خاندان سلطنتی و سوم که چتدان مهم نیست محبوبیت مردمی هست. تایید واشنگتن جهت از بین بردن دو عامل دیگر کافی هست. این امری عادی هست. اگر ترامپ رضایت خود از پادشاهی بن سلمان را بعد بگیرد، در امور داخلی این کسور و آنچه رخ خواهد داد، دخالتی نخواهد کرد. بعد از افشای محتویات نوارهای صوتی و تصویری، ترامپ تنها باید یک کار بکند و آن اجازه ندادن به وی جهت پادشاه شدن هست. این آخرین چیزی است که جمال خاشقجی و هزاران قربانی دیگر لیاقت آن را دارند.

    واژه های کلیدی: ترکیه | آمریکا | سعودی ها | عربستان | آمریکایی | داماد ترامپ | عربستان سعودی | رسانه های آمریکا


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار